Meghan Trainor – Title

Ostatnio znów zaczęłam słuchać popowych utworów, które lecą w radiu; mam wrażenie, że tegoroczne nowości o wiele łatwiej wpadają w ucho niż kawałki sprzed roku lub dwóch lat. Przy pierwszym odsłuchu rzadko zwracam uwagę na tekst, to melodia przykuwa moją uwagę.
Dziś udało się tego dokonać 21-letniej Amerykance, którą można kojarzyć z coraz częściej graną w radiu piosenką dotyczącą współczesnych kanonów piękna i maniu ich gdzieś. To nie jest jej debiut – Meghan Trainor zaczęła swoją karierę w wieku 17 lat jako autorka tekstów, w 2011 roku wydała dwie studyjne płyty. Jednak dopiero kawałek All About That Bass przyniósł jej znaczący rozgłos (tu wersja z Jimmym Fallonem i beatem z Dadada – bezcenna). Został on wydany niedawno, bo jakieś dwa tygodnie temu, na EPce wraz z trzema innymi kawałkami, których słucham dziś od rana.

Cały ten krążek idealnie trafia w moje gusta. Lata 50., doo-wop, trochę pin-upowo to całkowicie moje klimaty – choć w trochę nowszej odsłonie. Pewnie dlatego tak bardzo przykuła moja uwagę plus – ten beat jest tak zaraźliwy, że nie mogę usiedzieć w miejscu! Piosenka na dziś z tej EPki zatytułowanej tak bardzo oryginalnie Title – piosenka z takim samym Title 🙂

Skomentuj

